Have you SEEN this GAME? Sonic 3D Blitz!
top of page
  • Writer's picture5 Minutes Gameplay - 5MG

A incredible game!! Sonic 3d Blitz (PC)

Updated: Sep 25, 2020



Sonic 3D Blitz is a SAGE 2020 game and also a Sonic fangame inspired by the famous SegaSonic The Hedgehog that came out for the Arcades. Here you have a very fun game, from a different perspective and with a gameplay that plays the standard. The game has beautiful graphics with vivid colors, nice music and sound effects, a gameplay that, although it seems complicated to understand, works in a Sonic game and a good level of challenge. Certainly one of the best Sonic game options for fans.


Sonic 3D Blitz é um jogo SAGE 2020 e também um fangame de Sonic inspirado no famoso SegaSonic The Hedgehog que saiu para os Arcades. Aqui você tem um jogo bastante divertido, de uma perspectiva diferente e com um gameplay que joge do padrão.


PT-BR VERSION


O jogo possui gráficos bonitos com cores vivas, música e efeitos de som agradáveis, uma jogabilidade que, apesar de parecer complicada de entender, funciona em um jogo de Sonic e um bom nível de desafio. Com certeza uma das melhores opções de jogos do Sonic para quem é fã.


Related Posts

See All
5mg-games-newsletter-patreon.png
Âncora 1
bottom of page